Body Relax Tuzla: Masažom protiv stresa i napetosti

Stres se događa kada situacija, događaj ili misli postaju prijeteće, zabrinjavajuće ili izazivaju tjeskobu. Mala je doza stresa normalna, zdrava i pomaže ljudima postići ciljeve. Prema Nacionalnom institutu za zdravlje čak 90% bolesti nastaje kao posljedica stresa.

Upravo je stres u većini slučajeva i glavni okidač pojedinih kroničnih bolesti poput, šećerne bolesti, fibromialgije, želučanog ulkusa , sindroma nadraženog crijeva i slično. A stres je danas svugdje oko nas. Gotovo da nema čovjeka u današnjem svijetu koji nije izložen nekom obliku stresa.

Sa stresom se najčešće susrećemo na našim radnim mjestima. Zaposlenicima koji polovicu svojeg radnog vijeka provode pod stresom srčani udar prijeti 25%, a moždani udar i 50% više nego njihovim kolegama koji bezbrižnije rade, pokazuje jedno istraživanje.

Stres najviše dolazi do izražaja u velikim gradovima, što je logično s obzirom na užurban način života koji se u njima odvija. Ako živite u gradu i radite na poslu u kojem je puno stresa, masaža je pravo rješenje za Vas.

Evo nekoliko primjera zašto je masaža učinkovit oblik smanjena stresa.

Smanjuje krvni tlak

Mnoga ponašanja koja prate stres podižu krvni tlak: loše prehrambene navike, neaktivnost, pušenje, razne dijete i unos alkohola. Jedno sveučilište provelo je istraživanje u kojem su otkrili da su sudionici koji su tijekom tri tjedna bili na deset masaža doživjeli pad krvnog tlaka. Sudionici koji nisu išli na masažu nisu vidjeli promjene u krvnom tlaku. Masaža aktivira pritisne točke povezane s vagusovim živcima. Vagusni živac regulira krvni tlak, a stimulacija pomaže smanjenju i održavanju zdrave razine krvnog tlaka. Preporuka je uz masažu i voditi računa o prehrani te unosu dovoljne količine zdrave vode (piti barem dvije listre vode dnevno).

Smanjuje mišićnu napetost

Šećerna i švedska masaža dobre su za mentalno zdravlje jer promoviraju i potiču mišićno opuštanje. Glavobolje, bol u čeljusti, napetost ramena i vrata obično su simptomi stres a masaža razbija mliječnu kiselinu i druge točke nelagode.Pruža olakšanje

Dok masaža pruža neposrednu relaksaciju, tehnike samo-masaže također ublažavaju simptome stresa. Masirajući sami sebe opuštate mišiće i um. Na primjer, zatvorite oči i stavite prste pod obrve. Primjena malog pritiska za pet do deset sekundi pomaže smanjiti glavobolje i bolove lica. Oslobodite bolove ramena trljanjem i kružnim pokretima na lopaticama ramena. Oslobodite bol čeljusti pritiskom palca iza ušiju. Spori i kružni pokreti pomažu u opuštanju zategnutih mišića koji su povezani sa stresom.

Zato ako već ne možemo pobjeći od stresa, možemo ga ublažiti i neutralizirati, te se bolje nositi s njime. Najbolji način za to je upravo masaža koja snažno djeluje na zdravlje i raspoloženje, posebice ako se prakticira redovito jer opušta tijelo psihički i fizički. Ako ste pod stresom priuštite si kvalitetnu masažu – ona će garantirano pružiti olakšanje.