Kako da smanjite upalu mišića?

Iako vas bolni mišići ponekad mogu frustrirati jer ometaju obavljanje jednostavnih zadataka kao što je penjanje uz stepenice, oni su najbolji dokaz da intenzivno vježbate u teretani. Bol se javlja obično u kratkom vremenskom periodu nakon treninga.

Upala mišića se može pojaviti nakon izazovnih ili nepoznatih vježbi koje uključuju produženje mišića i tetiva, dok osoba istovremeno pokušava da gradi mišiće, radi čučnjeve, trči i slično. Ako je vašem tijelu potrebno malo više pomoći da se oporavi nakon upale mišića, pokušajte s nekim od ovih savjeta.

Napravite aktivno hlađenje

Istezanje čini vaše mišiće spremnim za oporavak. Istraživanje o aktivnom oporavku iz 2018. godine pokazalo je da su trkači, koji su se istezali na kraju treninga, mogli izdržati tri puta duže od onih koji nisu. Istraživači vjeruju da je ovo povezano s boljim protokom krvi, što je smanjilo laktat u krvi (produkt metabolizma koji uzrokuje bolove u mišićima).

Konzumirajte sok od višnje

Sok od višnje bogat je antioksidansima i antiinflamatornim sredstvima. Istraživanje iz 2010. godine, pokazalo je da su trkači koji su pili sok od višnje tokom osam dana, prijavili smanjenje bola u mišićima i brži oporavak.

Koristite jastuke za grijanje

Cilj podloge za zagrijavanje je da poveća protok krvi. Ovo pomaže vašem tijelu da ispere nusprodukte i upale koje su povezane s bolovima u mišićima. Toplota također sprječava oštećenje elastičnog tkiva.

Istuširajte se hladnom vodom

Istraživanje iz 2010. godine pokazuje da ledena kupka smanjuje oticanje i raspadanje tkiva, sužavanjem krvnih žila. Učesnici istraživanja, koji su se tuširali ledenom kupkom 10 minuta nakon vježbanja, prijavili su najniže nivoe bolova u mišićima. Istraživači sugerišu da ledena kupka može smanjiti bol u mišićima za 20%.

Masaža

Iako odlazak na masažu možda izgleda kao očigledna metoda oporavka nakon treninga, ovo će vam znatno pomaći u smanjenju bolnih mišića. Istraživanje iz 2012. godine pokazalo je da masaža nakon vježbanja može značajno smanjiti bol u mišićima, jer oslobađa citokine, spojeve koji uzrokuju upalu mišića.

Jedite antioksidante i proteine

Dodavanje antioksidanata vašem obroku poboljšat će oporavak od treninga. Pokušajte da unosite što više proteina i hrane bogate antioksidantima u satima nakon napornog vježbanja.

(body.ba)