TOTAL BODY program: novi termini!

Individualni pristup klijentu u toku trening, savjeti za prehranu prije i poslije treninga, izrada kartona klijenta sa osnovnim morfološkim parametrima. Permanentna kontrola strukture tijela tokom trenažnog perioda ponovo dostupna svim damama koje u cilju imaju unaprijediti svoje zdravlje i izgled.

Total Body program predstavlja drugačiji koncept treninga, dosta funkcionalnijeg tipa u kojem su uključene sve mišićne skupine.

Ples, zabava, vježbice i pozitivna atmosfera je ono što krasi ovu fitness družinu.

Termini:
UTORAK: 19:00h
ČETVRTAK: 19:00h
NEDJELJA: 18:00h

Finess trener Nedim Musić demonstrirao Total Body trening!

Kao što sama riječ “full body” govori radi se o principu treninga u kojem u jednom treningu odrađujemo cijelo tijelo.

Među vježbačima često se vode rasprave koji je princip treninga bolji za postizanje određenih rezultata. Najčešće se rasprave vode između zagovornika split sistema treninga i onih koji se orijentiraju na full body programe.

Međutim najčešće je istina da svaki princip treninga ima svoje prednosti i nedostatke i da prava umjetnost leži u tome kako povezati određene principe treninga, te pomoću savršene periodizacije postići željeni rezultat, a da pri tome ne pretrpimo neku ozljedu. Zato ako ste do sada bili obožavatelj split sistema treninga i dosegli ste svoj maksimum možda je pravo vrijeme da isprobate full body trening.

Jedna od prednosti full body programa je ta što u svakom treningu možemo trenirati sve velike mišićne grupe, što dovodi do većeg hormonalnog stimulansa, ali i do veće iscrpljenosti. Zbog velike iscrpljenosti nakon provedenog treninga bitno je da osiguramo tijelu dovoljno vremena za oporavak, kako bi sljedeći trening dočekali optimalno spremni.

Pogledajte jedan takav trening koji je osmislio naš Fitness trener Nedim Musić:

 

[/framed_image]

(by: www.fitness.com.hr)

Despotović Marko poručio: Veliko hvala na strpljenju i radu, sve pohvale za ovaj sjajan tim!

Dvadesetdvogodisnji Fudbaler “GOSK Gabela” Despotović Marko oporavlja se od teške povrede prednjih križnih ligamenata (ACL) u prostorijama Body Controla.
Despotović Marko je rođen 20.10.1998. godine u Bijeljini gdje je i počeo svoju profesionalnu karijeru već od malih nogu.
Prije 9 mjeseci zadobio je tešku povredu prednjih ukrštenih ligamenata (ACL), nakon čega je morao pristupiti operaciji.
3 mjeseca nakon operacije Marko je na preporuku svojih prijatelja došao u Fitness Centar Body Control kako bi radio na oporavku i pripremi za slijedeću sezonu.

“Na preporuku svojih prijatelja, prethodna dva mjeseca sam zbog povrede ukrstenih ligamenata koljena radio oporavak i pripreme za sljedecu sezonu. Za to vrijeme ni malo lakog perioda uz pomoc i savjete trenera Body Control uspio sam savladati sve ono sto se ocekivalo od mene. Ovom prilikom zelim da se zahvalim na strpljenju i radu svim zaposlenim. Sve pohvale za ovaj sjajni tim, a mi i dalje nastavljamo saradnju 💪”.

Nakon 2 mjeseca Marko je napravio odličan progres koji se još nastavlja.

Pogledajte kako to izgleda Markov prvi trening situacione motorike na terenu uz trenera Jamina Zahirovica:

 

GIVEAWAY: Body Control vas nagrađuje!

Body Control je za vas pripremio nagradnu igru.
Osvojite jednu od tri super nagrade:
1. 2 članarine Total Body programa
2. Poklon paket suplemenata
3. Privatni trening 1 na 1 mjesec dana.
Sve što trebate uraditi je lajkati objavu, zapratiti profil i u komentar označiti prijatelja kojem je vrijeme za trening.
Nagradna igra traje do srijede (12. Maj).
Sretno!

Privatni treninzi 1 na 1

Program “Private class” podrazumijeva personalne treninge 1 na 1 sa klijentom, svi treninzi se rade uz prethodni dogovor klijent – instruktor.

Struktura programa je:

  • Izrada Fitness Passporta (personalni karton koji služi za praćenje karakteristika i sposobnosti od 
  • početka do postizanja željenog stanja)
  • Preporuka programa vježbanja,
  • Izrada programa ishrane,
  • Aktivno sudjelovanje u provođenju treninga i izvođenju vježbi, motivacija,
  • Rad s klijentom tokom treninga, stručno vođenje treninga, korigovanje te pomoć pri izvođenju vježbi,
  • Vježbe iz područja kineziterapije za osobe smanjenih fizičkih sposobnosti zbog ozljede, bolesti ili urođene mane.

Dijagnosticiranje:

  • Tjelesne visine,
  • Tjelesne  mase,
  • Sastava tijela (količina masti,mišića,vode…),
  • Obima tijela (grudi, trbuh, natkoljenica),
  • Funkcionalne sposobnosti (testiranje radne fitness zone),
  • Motoričkih sposobnosti (npr.snage u pojedinim mišićnim skupinama),
  • Dijagnosticiranje pulsa i  pritiska u stanju mirovanja.

Termini treninga se kreiraju u dogovoru sa klijentom.

PERSONALNI TRENINZI

Individualni rad sa našim stručnjacima fokusiran je samo na vas, eliminiše rizik od povrede tokom treninga, vježbanje je sigurnije, a napredak je neuporedivo brži sa zagarantovanim rezultatima. Shodno dobijenim rezultatima testiranja i samom cilju klijenta, izradjuje se specifičan i individualno prilagođen program treninga.

Vrijeme provedeno na treningu je iskorišteno na najefikasniji način, a treninzi se zakazuju kada vama odgovara i nisu vremenski ograničeni.

Total Body program nastavlja sa radom!

Poštovane, sa velikom radošću vas obavještavamo da počinjemo sa radom Total Body programa od utorka (04.05.2021.).

Individualni pristup klijentu u toku trening, savjeti za prehranu prije i poslije treninga, izrada kartona klijenta sa osnovnim morfološkim parametrima. Permanentna kontrola strukture tijela tokom trenažnog perioda ponovo dostupna svim damama koje u cilju imaju unaprijediti svoje zdravlje i izgled.

Total Body program predstavlja drugačiji koncept treninga, dosta funkcionalnijeg tipa u kojem su uključene sve mišićne skupine.
Ples, zabava, vježbice i pozitivna atmosfera je ono što krasi ovu fitness družinu.

Termini:
Utorak: 19:20h
Četvrtak: 19:20h
Nedjelja: 18h

Ramazan, post i trening? Koji su sve pozitivni učinci…

Ramazan je poseban mjesec za sve muslimane širom svijeta. To je deveti mjesec u islamskom kalendaru i za muslimane predstavlja mjesec posta, što znači suzdržavanje od jela i pića, seksualnog odnosa, ružnih riječi i ponašanja ( ovo bi se uvijek trebalo izbjegavati, ne samo za vrijeme ramazana), kao i ostalih stvari zabranjenih u islamu. Post traje od zore (nakon sehura – obrok kojim se započinje post) do zalaska sunca (prije iftara – obrok kojim se završava post). S obzirom da je ljetni period, dani posta su izuzetno dugi, na primjer kod nas u Bosni i Hercegovini će se postiti oko 19 sati, što može biti izuzetno iscrpljujuće. Još ako tome dodamo trening, zvuči nemoguće…
Ma daj, naravno da je moguće samo treba dobra volja, pametan raspored, adekvatan trening i adekvatna ishrana u periodu između iftara i sehura.

Prvo, da vidimo šta se dešava sa našim tijelom tokom Ramazana. Dok postimo, bivamo dehidrirani, ali to je naravno manje nego kada recimo radimo aerobne vježbe duže od sat vremena. Glavno metaboličko gorivo za tjelesne funkcije tokom posta je tjelesna mast (salo) što je dobra stvar. Dakle ciljevi tokom Ramazana su nam da maksimiziramo metabolizam (iako će se naš metabolizam usporiti zbog manjeg broja dnevnih obroka); da očuvamo i povećamo što više čiste mišićne mase (što će ujedno ubrzati naš metabolizam i sagorijevati više kalorija); i da maksimiziramo naš trening (kardio i trening sa težinama). Tokom Ramazana, ovisno o vašim ciljevima, preporučujemo da limitirate kardio trening na 2 dana sedmično, kako biste sačuvali što je moguće više čistog mišićnog tkiva.

Postoje istraživanja koja pokazuju zdravstvene korisnosti posta. Zaista post predstavlja pravo fizičko pročišćavanje.

Prema studiji objavljenoj u Evropskom časopisu o kliničkoj prehrani, istražitelji su zaključili da ne postoje štetni uticaji na zdravlje koji bi se mogli direktno pripisati negativnom balansu vode koji se može desiti u toku Ramazana.” Druga istraživanju su čak pokazala i korisnosti koje post tokom Ramazana ima na kardiovaskularni sistem, ali uz uslov da izbjegavate prejedanje za vrijeme iftara. Od izuzetne važnosti je da jedete umjerene i manje obroke tokom i nakon iftara.

Kada trenirati?

Tokom Ramazana postoje dva opcije za trening, a to su za vrijeme posta i nakon iftara. Vrlo često pitanje je kada je bolje trenirati prije ili poslije iftara. Moj odgovor je vrlo često, da je najbolje trenirati kada se bolje osjećate. Ipak mnogi će se složiti da je mnogo bolja opcija trenirati kada prekinete sa postom. Veoma je mali broj vježbača koji mogu trenirati dok poste, a da pri tome ne osjete posljedice.

Pa onda kada je najbolje trenirati tokom Ramazana? Najbolje bi bilo ukoliko ste u mogućnosti da trening odradite nakon teravih namaza. Na ovaj način ćete osigurati unos dovoljne količine hrane i vode u organizam prije nego krenete na trening. Također bit ćete i u mogućnosti da konzumirate svoj post-workout obrok ili šejk koji je esencijalan za izgradnju mišića i sagorijevanje sala. Ipak, ukoliko je ovaj termin treninga za vas prekasno, onda je sljedeći najbolji termin treninga jedan sat nakon iftara, a prije teravih namaza. Možete da odradite kratak, ali intenzivan 30-minutni trening. Najbolji period za kardio trening, kako biste maksimizirali sagorijevanje sala jeste period prije sehura. Ovo djeluje kao izazov jer je izuzetno teško ustati prije sehura i odraditi kardio trening, međutim ukoliko želite najbolje rezultate onda je ovo najbolji period za to. Ukoliko ste u mogućnosti da odradite kardio u ovom periodu onda je idealno da se probudite ranije, da unesete dovoljno vode zajedno sa šoljom kafe ili šoljom zelenog čaja. Sačekajte 15-20 minuta, a zatim odradite kardio trening od maksimalno 30 minuta sa nekim umjerenim tempom. Ukoliko niste u mogućnosti raditi kardio u ovom periodu, onda je druga najbolja opcija 30-45 minuta nakon laganog iftara. U ovom slučaju idealno će biti da odradite kratak i intenzivan trening koji može da traje svega 10-tak minuta do maksimalno 30 minuta. Kratak i intenzivan kardio trening može biti izuzetno koristan u vrijeme Ramazana za sagorijevanje sala i očuvanje čiste mišićne mase. Primjer takvog treninga može biti recimo da šprintate 20-30 sekundi punom brzinom, a zatim hodate jednu minutu. Odradite 4-5 krugova i to će biti dovoljno. Naravno tempirajte si kako vam najbolje odgovara.

„Tajni“ dobitci:

Sada je vaša šansa da iskoristite neke fantastične potencijalne dobitke nakon Ramazana. Vaše tijelo će vjerojatno biti u kaloričnom deficitu za mjesec dana, pod uvjetom da jedete razumno. Kada konačno ponovno uvedete redovitu količinu kalorija, možete stvoriti anabolički hormonski odgovor i poboljšati preraspodjelu prehrane u vaš organizam. To je vrijeme kada ćete vidjeti neke nevjerojatne rezultate u svim mišićima i smanjene tjelesne masti.

 

Tekst preuzet sa: http://workout.ba

 

Total Body program – novo iznenađenje u MARTU!

Sezona fitnessa već je uveliko počela na Fakultetu za Tjelesni Odgoj i Sport u Tuzli.

Individualni pristup klijentu u toku trening, savjeti za prehranu prije i poslije treninga, izrada kartona klijenta sa osnovnim morfološkim parametrima. Permanentna kontrola strukture tijela tokom trenažnog perioda od ove sezone ponovo dostupna svim damama koje u cilju imaju unaprijediti svoje zdravlje i izgled.

Total Body program predstavlja drugačiji koncept treninga, dosta funkcionalnijeg tipa u kojem su uključene sve mišićne skupine.
Ples, zabava, vježbice i pozitivna atmosfera je ono što krasi ovu fitness družinu.

Za naše fitness dame u mjesecu martu pripremili smo novo iznenađenje!
Uz tri termina na Fakultetu za Tjelesni Odgoj i Sport sve članice Total Body programa od narednog mjeseca imaju priliku koristi teretanu Body Control dva puta sedmično.

Termini:
Utorak: 19:20h
Četvrtak: 19:20h
Nedjelja: 18h

“Imamo odličnu povratnu informaciju, naše klijentice su prezadovoljne, aktivne i postižu sve bolje rezultate koje dokazujemo redovnim kontrolama,” kaže trener Nedim Musić.

Dođi i uvjeri se u napredak koji ostvarujemo zajedno!

Bol u donjem dijelu leđa? Naš trener Ademir Lasetović vam je demonstrirao vježbu koja pomaže u rješavanju ovog problema!

Bolovi u leđima su česta tema rubrika posvećenih zdravlju, a to nije ni čudno kada shvatimo da svaka treća osoba barem povremeno osjeti tupi bol u donjem dijelu kičmenog stuba.

Zbog toga, fizioterapeuti širom svijeta pokušavaju osmisliti što je moguće efikasnije kombinacije vježbi, koje imaju za cilj u kolikoj-tolikoj mjeri olakšati tegobe i smanjiti bolove.

Tako se preporučuje niz laganih vježbi, pa bi prolazak kroz tako zamišljenu seriju definitivno trebao pridonijeti razgibavanju i zatezanju mišića donjih leđa, zadnjice i zadnje lože, koji inače svi zajedno uz ostatak konstrukcije pružaju podršku kičmi na kriznom, lumbalnom dijelu.

Seriju vježbi početi sa istezanjem tetiva koljena kao na skici ispod, a zatim krenuti redom u izvođenje vježbi, te se na svakoj zadržati po 2-3 minute.

Preko 70% populacije u svijetu se bori sa bolnim sindromima u leđima a bol u donjem(lumbalnom) dijelu je vodeći.
Ovo je jedna vrsta vježbe koja se pokazala kao učinkovita a bitno je samo strpljenje i upornost⏳

Nudimo vam:
-Dijagnosticiranje problema
-Uzrok problema
-Rješavanje problema

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ademir Lasetovic (@ademirlasetovic)

 

Fitness Total Body program:
Utorak 19:20h
Četvrtak 19:20h
Nedjelja 18h

Bodycontrol tim i “Total body” program: Najbolja fitness družina u gradu (VIDEO)

 

 

 

 

Seks dijeta koju morate probati!

Žudite za više akcije? Par poteza viljuskom i vi i vaša partnerica osvojit ćete seks-zgoditak!

Uzdrmajte je za doručkom!

Jedite:

– 1 šolja zobene kaše (pripremite je sa 1% mlijekom, kakaom u prahu, malo umjetnog zaslađivača i nasjeckanim orasima)
– 1 šolja običnog jogurta pomiješana s jednom šoljom jagoda
– prirodni sok od grejpa

Zašto:
Želite da vaše arterije budu poput vaše značajne polovice: zdrave, savitljive i spremne za akciju.

Kako djeluje:
Arterije zagušene plakom smanjuju protok krvi, što stvara poteškoće ako želite postati i ostati kruti. Obrok kombinira zobenu kašu, koja snizuje holesterol, kakao, koji čini čuda za vaš HDL holesterol. Voće poput oraha snabdijeva organizam aminokiselinama koje pomažu u proizvodnji dušik II oksida, spoja koji je odgovoran za uspješne erekcije, dok se sok od grejpa i jagode bore protiv natrija i pomažu krvnim žilama da se opuste i na taj način osiguraju dobar protok krvi.

 

Zahuktajte stvari za ručkom!

Jedite:
– salata spremljena od 2 šolje zelene salate, 1 rajčice srednje veličine, mariniranih i ocijeđenih artičoka uz preljev od maslinovog ulja i vinskog octa
– goveđi gulaš uz 1 šolju kuhanog ječma

Zašto:
Zdravi živci znače maksimalan užitak u postelji.

Kako djeluje:
Šećer je strah i trepet živaca. Ove namirnice pomoći će vam da ga držite na uzdi i kontrolirate inzulin.

 

Napumpajte testosteron za večerom!

Jedite:

– 170g bifteka s roštilja
– 1 šalica kinoe (peruanskog žita) s 1/4 šalice nasjeckanih indijskih oraščića
– 1 šalica kuhane brokule pomiješane s jednom čajnom žličicom maslinovog ulja

Zašto:
Podiže razinu hormona.

Kako djeluje:
Indijski oraščići i biftek puni su cinka, minerala koji je esencijalan u proizvodnji testosterona. Visoko kvalitetni proteini iz mesa i kinoe pomažu vam da izgubite „ljubavne hvataljke“ koje vas sputavaju među plahtama i drže vas prikovanima za kauč. Višak masnoće tjera tijelo da ukine opskrbu testosteronom i na taj način utiče na vaš seksualni nagon. I konačno, maslinovo ulje i indijski oraščići izvor su zdravih masnoća koje su vam prijeko potrebne.

 

Izvor texta: www.fitness.com.hr