Kondicioni trener Nedim Musić savjetuje kada je pravo vrijeme da počnete vježbati!

Moderno tehnološko doba donijelo je sa sobom niz prednosti i olakšalo život čovjeku. No, s druge strane, koliko god smo napredovali ima područja gdje nazadujemo, a najčešće ispašta naše fizičko zdravlje. Veliki broj sati pred kompjuterom, televizijom, za laptopima, tabletima, uz telefone i slično, slabi naše mišiće, a kod djece ugrožava razvoj, što može imati trajne posljedice po njihovo zdravlje.

Roditelji imaju sve manje vremena, ili bar tako oni vjeruju, pa svaki trenutak koriste kako bi se odmorili nakon posla. Kako bi njihovo dijete bilo sretno i zadovoljno, oni mu kupuju najnoviji telefon, laptop, igrice, samim tim oni su kupili privatnu ‘dadilju’ koja će o njihovom djetetu voditi brigu (skinuti dijete sa leđa) najmanje 2-3 sata dnevno. Ali šta ta ‘dadilja’ radi? Hipokinezija je nedostatak fizičke aktivnosti, a poznato je da je fizička aktivnost ta koja razvija mišiće. Provodeći vrijeme ispred displeja, pogleda fokusiranog na mali ekran, te prstima koji u tim trenucima poznaju samo jedan pokret, javlja se hipokinezija mlađeg uzrasta. Dijete čiji mišići nemaju podražaj brzo postaje deformisano. Doći će vrijeme ubrzanog razvoja, gdje, ionako već slabi mišići, neće moći pratiti razvoj kostiju i onda nastaju ozbiljni problemi kao što su kifoza, lordoza, skolioza, X–noge, O–noge, ravna stopala...”, rekao je kondicioni trener Nedim Musić upozoravajući roditelje na njihove savremene metode u odgoju.

Pustite dijete da skače, hoda i vrti se ukrug

Musić ističe da se usmjeravanjem pogleda u displej ili ekran smanjuje perceptivno područje, pogled se fokusira u jednu tačku na udaljenosti od svega nekoliko centimetara od oka, dolazi do glavobolje, zamućenosti vida, dvostruke slike, crvenila i peckanja očiju, a povećava se i mogućnost poremećaja vida. Također, ekstremno fokusiranje pažnje na igrice stvara probleme u svakodnevnim školskim obavezama.

Inteligencija je u velikoj korelaciji sa motorikom. Pokušat ću slikovito i jednostavno objasniti: Ukoliko vaše dijete (govorimo o uzrastu do 12 godina) koristi što raznovrsnije oblike kretanja, utoliko će biti inteligentnije. Skakanjem, penjanjem, okretanjem oko svoje ose, čuvanjem ravnoteže, hvatanjem, bacanjem, padanjem, skijanjem, klizanjem, vožnjom bicikla…, stvaraju se nove sinapse (veze između nervnih ćelija u mozgu od kojih zavise intelektualne sposobnosti). Što je veći broj sinapsi veće su intelektualne sposobnosti. Posebnu ulogu ima fina motorika – prsti. Veliki značaj je koordinacija između oka i prstiju šake. Neka se vaša djeca igraju plastelinom, glinom, neka vežu čvorove, kidaju novine na sitne komadiće (iako to često i sami rade jer je to prirodni podražaj – to je normalno), neka mijes tijesto kako bi se razvila fina motorika”, rekao je Musić.

Djeca od tri godine mogu raditi vježbe

Ovaj mladi kondicioni trener ističe kako roditelji s naših prostora griješe time što djeci brane da skaču, okreću se i penju. Kaže kako “vjetar u leđa” djeci trebaju dati time što će ih izvesti u park, šumu, igralište i provesti vrijeme s njima vježbajući.

Dijete će biti presretno, prije svega što mu pružate potrebnu pažnju i ljubav. Ukoliko ste umorni i baš nemate vremena, upišite dijete u univerzalnu školu sporta (provjerenu), gdje će proći sve prirodne oblike kretanja. Ono će se osjećati sigurnije, porast će mu samopouzdanje, neće biti inferiorno u društvu, proći će proces socijalizacije“, kazao je Musić.

Djeca već od treće godine mogu raditi vježbe za jačanje muskulature, tako da roditelji mogu upisati svoje mališane u univerzalne škole sporta kroz koje će proći sve oblike kretanja i vježbe kako ne bi došlo do deformiteta.

Želeći da im dijete što ranije prohoda, roditelji kupuju razna pomagala, hodalicu, dubak i slično, što kasnije također ostavlja posljedice jer se razvijaju pogrešni mišići (hodanje na prstima, O-noge…). Pustite djecu da pužu jer je to prirodno, a sve što je prirodno to je i zdravo. Postoji jedna vrsta ljudi koja nažalost želi da njihovo dijete postane novi Džeko, Teletović, Đoković, iako njihovo dijete nije predisponirano za neki sport koji roditelj želi. Tjeraju djecu na treninge sporta koji dijete ne voli da bi se roditelju ostvario san“, rekao je Musić.

Zdravstveni problemi nisu prepreka

Ukoliko vaše dijete ima neki zdravstveni problem i ne može trenirati određenu vrstu sporta, tu nije kraj.

Ne postoji bolest niti invaliditet zbog kojeg se dijete treba isključiti iz tjelesne vježbe. Naprotiv, ovisno o tome o kojoj bolesti je riječ, tjelesno vježbanje treba prilagoditi djetetu. Roditelj treba sa djetetom ići u sportsku medicinu ili sportski klub (sa renomeom) i konsultovati se sa ljekarom ili sportskim radnikom. Djeci treba pružiti priliku da probaju sve ono što je dobro za njih“, istakao je Musić.

Najkritičnija dob za stvaranje deformacija čije se posljedice mogu osjećati do kraja života jesu predškolska i školska. Zbog toga, dragi roditelji, obratite pažnju na svoju djecu. Manje igrica i kompjutera, a više vesele igre i zdrave vježbe.

Text by: www.klix.ba

5 savjeta kako ojačati imunitet ove zime: VJEŽBANJEM DO ZDRAVLJA!

Kako smo već duboko zagazili u jesen, polako dolazi i razdoblje prehlada, viroza i gripe. Manje sunca, manje vitamina, više rizika za obrambeni sustav. Sukladno tome, bilo bi zgodno prisjetiti se nekih trikova kako to izbjeći.

Imunost predstavlja sve obrambene reakcije našeg tijela u borbi protiv raznih bolesti, ali ne može on sam sve odraditi, trebat će pomoć izvana.

1. Jedite zdravo
Dovoljan unos proteina, kao i voća i povrća najjednostavniji je način za poboljšanje imuniteta. Osobe koje ne jedu meso, poput vegetarijanaca ili oni koji su na dijeti koja ga isključuje imaju slabiji imunitet. Zimi si tu i tamo priuštite i špeka i jaja, ali pazite na dobru podlogu vitaminima. Bez njih vam to nema svrhe.

Dakle, moraju postati obavezan dio menija. Gutanje velike količine vitaminskih pripravaka vjerojatno neće smanjiti šanse infekcije. Mnogo je važnije zdravo se hraniti i u prehranu uvesti namirnice bogate vitaminima.

2. Vježbajte
Istraživanja su pokazala kako redovito vježbanje povećava imunitet za 50%. Ako vam se ne da vježbati po zimi onda vodite ljubav. Ljudi koji imaju aktivan seksualni život imaju jači imunitet od onih koji žive u svojevrsnom celibatu. Pročitajte naš članak o seksu kao tjelovježbi.

3. Pijte jogurt
Dnevna doza probiotika, tzv. prijateljskih bakterija, smanjit će rizik prehlada, ali i njihovo trajanje. Kalcij u mliječnim proizvodima odlična je pomoć u dijeti, održava čvrstoću kostiju i nivo mišićne mase, ali i pomaže pri sagorijevanju masti.

Probiotici su korisni za zdravlje te je dobro provjeravati sastav proizvoda da biste se uvjerili da sadrži dobru bakteriju Lactobacillus rhamnosus GG (LGG). (op.a. AB kultura ima samo 0,1%mm i odlična je za probavu).

4. Pijte zeleni caj
Zeleni čaj je zahvaljujući visokom udjelu antiksidansa flavonoida te vitamina, izvrsno sredstvo za jačanje imuniteta, dok visoki udio fluorida u čaju pomaže u očuvanju zdravih i čvrstih zubi. No ne mora to biti zeleni čaj, dajte si na volju (npr, crni, indijski, bijeli) ove zime jer ćete to najvjerojatnije piti svaki dan da se ugrijete.

Pa da vam ne dosadi svaki dan isto, kombinirajte. Imate čajeve koji se zovu “zimski” dakle posebne mješavine trava prilagođene ovom godišnjem doba.

5.Detoksikacija

Kako ste je primjenjivali na proljeće oslobađajući se negativnosti zime tako se njome opet pripremite za zimu. Temeljito pročistite organizam iznutra da bi ga ojačali izvana.

 

Izvor: www.fitness.com.hr

Pogledajte kako je izgledao AQUA AEROBIK na panonskom jezeru ove godine!

Osobe koje nisu pretjerano fizički aktivne uživat će u aqua aerobiku, pretilim ljudima koristit će njegove dobrobiti jer je u sat vremena moguće izgubiti do 600 kcal, dok će se starijima svidjeti jednostavnost i lakoća izvedbe.
Bas tako je i bilo u nedjelju na panonskom jezeru uz našeg dr.sc. Jasmina Zahirovica.
Pogledajte kako je to izgledalo:

https://www.instagram.com/reel/CSm5lnmH73r/?utm_source=ig_web_copy_link

TUZLA TRENIRA UZ BODY CONTROL!

Body Control organizuje manifestaciju pod nazivom “TUZLA TRENIRA”.

Imajući u vidu da su sportske djelatnosti bile pogođene Covid-19 pandemijom, građani Tuzle nisu imali priliku vježbati, te unapređivati svoje aktivno zdravlje. S tim u vezi, želimo našim sugrađanima da poklonimo ovu manifestaciju te da ih animiramo, motivišemo i edukujemo o važnosti bavljenja fitnessom.

Manifestaciji su dobrodošli svi sa pozitivnom energijom, bez obzira na starost, spol, socijalni status i slično.

Manifestacija “Tuzla trenira” zamišljena je kao javni fitness čas gdje bi se na Trgu slobode organizovao trening za građanke i građane Tuzle.
Manifestaciju ćemo snimiti i montirati video trening kako bi osobe koje nisu bile u mogućnosti prisustvovati manifestaciji ili su jednostavno istu propustile zbog manjka samopouzdanja, imale priliku da vježbaju zajedno sa nama.
Ovim javnim događajem cilj je da iz Tuzle šaljemo jednu pozitivnu poruku edukativnog karaktera i sadržaja, putem društvenih medija i platformi.

Manifestacija ce se odžati 13.07.2021. godine u 19h na Trgu Slobode.

 

Ovako je to izgledalo prošli put:

 

 

TOTAL BODY program: novi termini!

Individualni pristup klijentu u toku trening, savjeti za prehranu prije i poslije treninga, izrada kartona klijenta sa osnovnim morfološkim parametrima. Permanentna kontrola strukture tijela tokom trenažnog perioda ponovo dostupna svim damama koje u cilju imaju unaprijediti svoje zdravlje i izgled.

Total Body program predstavlja drugačiji koncept treninga, dosta funkcionalnijeg tipa u kojem su uključene sve mišićne skupine.

Ples, zabava, vježbice i pozitivna atmosfera je ono što krasi ovu fitness družinu.

Termini:
UTORAK: 19:00h
ČETVRTAK: 19:00h
NEDJELJA: 18:00h

Finess trener Nedim Musić demonstrirao Total Body trening!

Kao što sama riječ “full body” govori radi se o principu treninga u kojem u jednom treningu odrađujemo cijelo tijelo.

Među vježbačima često se vode rasprave koji je princip treninga bolji za postizanje određenih rezultata. Najčešće se rasprave vode između zagovornika split sistema treninga i onih koji se orijentiraju na full body programe.

Međutim najčešće je istina da svaki princip treninga ima svoje prednosti i nedostatke i da prava umjetnost leži u tome kako povezati određene principe treninga, te pomoću savršene periodizacije postići željeni rezultat, a da pri tome ne pretrpimo neku ozljedu. Zato ako ste do sada bili obožavatelj split sistema treninga i dosegli ste svoj maksimum možda je pravo vrijeme da isprobate full body trening.

Jedna od prednosti full body programa je ta što u svakom treningu možemo trenirati sve velike mišićne grupe, što dovodi do većeg hormonalnog stimulansa, ali i do veće iscrpljenosti. Zbog velike iscrpljenosti nakon provedenog treninga bitno je da osiguramo tijelu dovoljno vremena za oporavak, kako bi sljedeći trening dočekali optimalno spremni.

Pogledajte jedan takav trening koji je osmislio naš Fitness trener Nedim Musić:

 

[/framed_image]

(by: www.fitness.com.hr)

Despotović Marko poručio: Veliko hvala na strpljenju i radu, sve pohvale za ovaj sjajan tim!

Dvadesetdvogodisnji Fudbaler “GOSK Gabela” Despotović Marko oporavlja se od teške povrede prednjih križnih ligamenata (ACL) u prostorijama Body Controla.
Despotović Marko je rođen 20.10.1998. godine u Bijeljini gdje je i počeo svoju profesionalnu karijeru već od malih nogu.
Prije 9 mjeseci zadobio je tešku povredu prednjih ukrštenih ligamenata (ACL), nakon čega je morao pristupiti operaciji.
3 mjeseca nakon operacije Marko je na preporuku svojih prijatelja došao u Fitness Centar Body Control kako bi radio na oporavku i pripremi za slijedeću sezonu.

“Na preporuku svojih prijatelja, prethodna dva mjeseca sam zbog povrede ukrstenih ligamenata koljena radio oporavak i pripreme za sljedecu sezonu. Za to vrijeme ni malo lakog perioda uz pomoc i savjete trenera Body Control uspio sam savladati sve ono sto se ocekivalo od mene. Ovom prilikom zelim da se zahvalim na strpljenju i radu svim zaposlenim. Sve pohvale za ovaj sjajni tim, a mi i dalje nastavljamo saradnju 💪”.

Nakon 2 mjeseca Marko je napravio odličan progres koji se još nastavlja.

Pogledajte kako to izgleda Markov prvi trening situacione motorike na terenu uz trenera Jamina Zahirovica:

 

GIVEAWAY: Body Control vas nagrađuje!

Body Control je za vas pripremio nagradnu igru.
Osvojite jednu od tri super nagrade:
1. 2 članarine Total Body programa
2. Poklon paket suplemenata
3. Privatni trening 1 na 1 mjesec dana.
Sve što trebate uraditi je lajkati objavu, zapratiti profil i u komentar označiti prijatelja kojem je vrijeme za trening.
Nagradna igra traje do srijede (12. Maj).
Sretno!

Privatni treninzi 1 na 1

Program “Private class” podrazumijeva personalne treninge 1 na 1 sa klijentom, svi treninzi se rade uz prethodni dogovor klijent – instruktor.

Struktura programa je:

  • Izrada Fitness Passporta (personalni karton koji služi za praćenje karakteristika i sposobnosti od 
  • početka do postizanja željenog stanja)
  • Preporuka programa vježbanja,
  • Izrada programa ishrane,
  • Aktivno sudjelovanje u provođenju treninga i izvođenju vježbi, motivacija,
  • Rad s klijentom tokom treninga, stručno vođenje treninga, korigovanje te pomoć pri izvođenju vježbi,
  • Vježbe iz područja kineziterapije za osobe smanjenih fizičkih sposobnosti zbog ozljede, bolesti ili urođene mane.

Dijagnosticiranje:

  • Tjelesne visine,
  • Tjelesne  mase,
  • Sastava tijela (količina masti,mišića,vode…),
  • Obima tijela (grudi, trbuh, natkoljenica),
  • Funkcionalne sposobnosti (testiranje radne fitness zone),
  • Motoričkih sposobnosti (npr.snage u pojedinim mišićnim skupinama),
  • Dijagnosticiranje pulsa i  pritiska u stanju mirovanja.

Termini treninga se kreiraju u dogovoru sa klijentom.

PERSONALNI TRENINZI

Individualni rad sa našim stručnjacima fokusiran je samo na vas, eliminiše rizik od povrede tokom treninga, vježbanje je sigurnije, a napredak je neuporedivo brži sa zagarantovanim rezultatima. Shodno dobijenim rezultatima testiranja i samom cilju klijenta, izradjuje se specifičan i individualno prilagođen program treninga.

Vrijeme provedeno na treningu je iskorišteno na najefikasniji način, a treninzi se zakazuju kada vama odgovara i nisu vremenski ograničeni.

Total Body program nastavlja sa radom!

Poštovane, sa velikom radošću vas obavještavamo da počinjemo sa radom Total Body programa od utorka (04.05.2021.).

Individualni pristup klijentu u toku trening, savjeti za prehranu prije i poslije treninga, izrada kartona klijenta sa osnovnim morfološkim parametrima. Permanentna kontrola strukture tijela tokom trenažnog perioda ponovo dostupna svim damama koje u cilju imaju unaprijediti svoje zdravlje i izgled.

Total Body program predstavlja drugačiji koncept treninga, dosta funkcionalnijeg tipa u kojem su uključene sve mišićne skupine.
Ples, zabava, vježbice i pozitivna atmosfera je ono što krasi ovu fitness družinu.

Termini:
Utorak: 19:20h
Četvrtak: 19:20h
Nedjelja: 18h